Instytut

Zainteresowania naukowców archeologią na Uniwersytecie Warszawskim sięgają XIX wieku. W 1816 roku został założony Gabinet Numizmatyczny, a nieco później Gabinet Starożytnych Osobliwości. Jednak dopiero w 1919 roku został utworzony Zakład Archeologii Przedhistorycznej, będący zalążkiem dzisiejszego Instytutu Archeologii. Naukowcy tu pracujący reprezentują wiele specjalności, począwszy od archeologii pradziejowej, średniowiecza, przez archeologię klasyczną, Egiptu, Bliskiego i Dalekiego Wschodu, aż po archeologię Ameryki Południowej etc.

Instytut Archeologii Uniwersytetu Warszawskiego (IAUW)
Adres: ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa

Telefon dla kandydatów i studentów: (+48 22) 55 20 211
e-mail dla studentów: r.kaminska@uw.edu.pl
e-mail dla kandydatów: rekrutacja@adm.uw.edu.pl

Telefon do sekretariatu dyrekcji: (+48 22) 55 22 800-801
Fax: (+48 22) 55 22 801
e-mail do sekretariatu dyrekcji: iauw@uw.edu.pl

nr Konta Bankowego Instytutu Archeologii:
95 1160 2202 0000 0000 6084 9522
Opłaty studenckie powinny być dokonywane na indywidualne numery kont dostępne na spersonalizowanych stronach USOSweb.

Sekretariaty

Budynek Instytutu Archeologii UW
Budynek Instytutu Archeologii UW, fot. Miron Bogacki

Lokalizacja:

Dyrektor Instytutu Archeologii UW

dr hab. Krzysztof Jakubiak
Kontakt: jakubiakk@interia.pl, tel. (22) 55 22 800

Dyżury:
poniedziałek–czwartek: 11:00–16:00

Wicedyrektor ds. ogólnych

dr Michał Starski
Kontakt: m.starski@uw.edu.pl, tel. (22) 55 22 800

Kompetencje: nadzór nad działalnością administracyjną, nadzór nad biblioteką Instytutu; nadzór nad przygotowaniem planu zajęć; zastępowanie Dyrektora we wszystkich sprawach bieżących.
tel. (22) 55 22 800

Wicedyrektor ds. studenckich

dr Marta Żuchowska
Kontakt: marta.zuchowska@uw.edu.pl, tel. (22) 55 22 812

Kompetencje: wszelkie decyzje związane z tokiem studiów stacjonarnych, sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem systemu USOS, nadzór nad przygotowanie planu zajęć dziennych (również po angielsku), nadzór nad pracami Komisji Rekrutacyjnej IH UW oraz Komisji Stypendialnej, kontakty z Samorządem.

Dyżury w sekretariacie studenckim:
wtorek godz. 11.15–13.15
środa godz. 13.00–15.00

Kierownik Studiów Niestacjonarnych i Studiów Podyplomowych – Archeologia Podwodna

dr hab. Radosław Karasiewicz-Szczypiorski

Kompetencje: wszelkie decyzje związane z tokiem studiów niestacjonarnych, przygotowywanie planu zajęć oraz organizacja zajęć dla studiów zaocznych i podyplomowych.

Kontakt: radoslaw.szczypiorski@gmail.com tel. +48 501 048 474

Dyżur dla studentów zaocznych w gabinecie Dyrekcji (w czasie zjazdów Studium Zaocznego):
sobota: 10.30–13.00

Kierownik Administracyjny

mgr Zbigniew Stasiak

Kompetencje: nadzór nad pracownikami obsługi budynku oraz firmami związanymi z konserwacją instalacji i urządzeń wewnętrznych, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem budynku, obsługa administracyjna IAUW.

Kontakt: zbigniew.stasiak@uw.edu.pl, tel. (22) 55 22 836

Przewodniczący Rady Naukowej

Prof. dr hab. Kazimierz Lewartowski

Kompetencje: zwoływanie posiedzeń Rady, przewodniczenie posiedzeniom, koordynowanie prac komisji Rady.

Kontakt: k.lewartowski@uw.edu.pl, tel. (22) 55 22 814

Sekretariat IAUW ds. studiów dziennych (Sekretariat ds. s.d.)
Adres: Szkoła Główna, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Numer pokoju: pokój 1.06, parter
Telefon: (0-22) 55 20 211
Fax: (0-22) 55 22 811
e-mail: r.kaminska@uw.edu.pl

Przyjęcia interesantów w sekretariacie d/s studenckich
(w czasie trwania zajęć dydaktycznych)
wtorki 10:00-13:00
środy 10:00-13:00
czwartki 10:00-13:00

Sekretariat IAUW ds. studiów zaocznych (Sekretariat ds. s.z)
Adres: Szkoła Główna, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Numer pokoju: pokój 1.06, parter
Telefon: (0-22) 55 20 117
Fax: (0-22) 55 22 811
e-mail: ji.chomicz@uw.edu.pl;
r.kaminska@uw.edu.pl

UWAGA!
dyżury sekretariatu ds. studiów zaocznych
w czasie zjazdów st. zaocznych:
sobota: 10:00-13:00

Sekretariat IAUW ds. pracowniczych (Sekretariat ds. prac)
Adres: Szkoła Główna, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Numer pokoju: pok. 2.03, piętro 1
Telefon: (0-22) 55 22 800
Fax: (0-22) 55 22 801
e-mail: iauw@uw.edu.pl

czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00

Pracownia modelowania i dokumentacji cyfrowej

Numer pokoju: 3.28

Michał Dąbski (pracownik emerytowany)
e-mail: studiomd@op.pl
Telefon: 22 55 22 828

Miron Bogacki
e-mail: miron.bogacki@uw.edu.pl
Telefon: 22 55 22 828

Numer pokoju: 1.19, 1.20

Marek Truszkowski,
e-mail: marektruszkowski@uw.edu.pl
Telefon: 22 55 22 804

Ireneusz Nazaruk
e-mail: ireneusznazaruk@uw.edu.pl
Telefon: 22 55 22 840

Zapraszamy do naszych instytutowych bibliotek.
Pierwsza z nich, Biblioteka IA, mieści się na parterze Instytutu Archeologii, druga – Biblioteka Papirologii – w budynku Wydziału Prawa i Administracji. Obie znajdują się na Kampusie Głównym Uniwersytetu Warszawskiego przy Krakowskim Przedmieściu.
Poniższa mapa prezentuje ich lokalizacje:

Warszawskie biblioteki posiadające w zbiorach publikacje o tematyce archeologicznej:

Biblioteka Instytutu Archeologii i Etnologii PAN
al. Solidarności 105
tel. (22) 620 28 81/87 wew. 126 lub 175

Biblioteka Instytutu Kultur Śródziemnomorskich i Orientalnych PAN
ul. Nowy Świat 72
Pałac Staszica, III piętro (pok. 319)
tel. (22) 657 28 29

Biblioteka Państwowego Muzeum Archeologicznego
ul. Długa 52
tel. (22) 50 44 800 (centrala)

Biblioteka Instytutu Sztuki PAN
pl. Krasińskich 1a
tel. (22) 50 48 256

Biblioteka Muzeum Narodowego w Warszawie
al. Jerozolimskie 3
tel. (22) 621 10 31 wew. 299

Biblioteka Narodowa (gmach główny)
al. Niepodległości 213
tel. (22) 608 29 99 (centrala), (22) 608 23 30 (informatorium)

 

Przewodniczący Rady Naukowej Instytutu Archeologii UW
Prof. dr hab. Kazimierz Lewartowski,

Wiceprzewodniczący Rady Naukowej Instytutu Archeologii UW
Prof. dr hab. Aleksander Bursche

p.o. wiceprzewodniczącego na rok akademicki 2017/2018
prof. dr hab. Karol Szymczak

Sekretarz
dr Marzena Łuszczewska

Rada Naukowa Instytutu Archeologii Uniwersytetu Warszawskiego
Kadencja w latach 2016 – 2020 (stan na styczeń 2019)

  1. Dr hab. Mirosław Barwik
  2. Prof. dr hab. Aleksander Bursche
  3. Dr hab. Roksana Chowaniec
  4. Dr hab. Adam Ciesliński
  5. Dr hab. Renata Ciołek
  6. Dr hab. prof. UW Tomasz Derda
  7. Prof. dr hab. Piotr Dyczek
  8. Dr hab. Miłosz Giersz
  9. Dr hab. Krzysztof Jakubiak
  10. Prof. dr hab. Barbara Kaim
  11. Dr hab. Radosław Karasiewicz-Szczypiorski
  12. Dr hab. Bartosz Kontny
  13. Dr hab. Hubert Kowalski
  14. Prof. dr hab. Kazimierz Lewartowski
  15. Prof. dr hab. Adam Łajtar
  16. Dr hab. Dorota Ławecka
  17. Prof. dr hab. Adam Łukaszewicz
  18. Dr hab. Dariusz Manasterski
  19. Dr hab. prof. UW Krzysztof Misiewicz
  20. Prof. dr hab. Jerzy Miziołek
  21. Prof. dr hab. Iwona Modrzewska-Pianetti
  22. Dr hab. Tomasz Nowakiewicz
  23. Prof.dr hab. Wojciech Nowakowski
  24. Dr hab. Marek T. Olszewski
  25. Dr hab. Joanna Piątkowska-Małecka
  26. Dr hab. Monika Rekowska
  27. Dr hab. Sławomir Rzepka
  28. Dr hab. Tomasz Scholl
  29. Dr hab. prof. UW Arkadiusz Sołtysiak
  30. Dr hab. Anna Smogorzewska
  31. Dr hab. Dariusz Szeląg
  32. Dr hab. Paweł Szymański
  33. Prof. dr hab. Karol Szymczak
  34. Dr hab. Agnieszka Tomas
  35. Dr hab. Tomasz Waliszewski
  36. Dr hab.Anna Wodzińska
  37. Dr hab. Janusz Wołoszyn
  38. Prof. dr hab. Mariusz Ziółkowski
  39. Dr hab. Jerzy Żelazowski

Niesamodzielni nauczyciele akademiccy:

  1. Dr Karolina Blusiewicz
  2. Dr Rafał Fetner
  3. Dr Anna Gręzak
  4. Dr Marcin Matera
  5. Mgr Tomasz Płóciennik
  6. Dr Michał Przeździecki
  7. Dr Michał Starski
  8. Dr Andrzej Szela
  9. Dr Agata Ulanowska
  10. Dr Dagmara Wielgosz-Rondolino

Przedstawiciele pracowników niebędących nauczycielami akademickimi:

  1. Ireneusz Nazaruk
  2. Mgr Elżbieta Roszyk
  3. Mgr Zbigniew Stasiak

Przedstawiciele studentów w Radzie Instytutu Archeologii UW:

  1. Marek Baczewski
  2. Michał Magnes
  3. Joanna Pawlik
  4. Maciej Sadło
  5. Karolina Warecka
  6. Michał Woźniak
  7. Zuzanna Wyczółkowska

Przedstawiciele doktorantów

  1. Maciej Czapski
  2. Tomasz Dziurdzik
  3. Michał Gilewski
  4. Jacek Hamburg
  5. Iwona Lewoc
  6. Anna Mech

Uchwały Rady Naukowej Instytutu Archeologii:

Uchwała nr 1/2016/2015 w sprawie ogłoszenia konkursu w Zakładzie Prowincji Rzymskich
Uchwała nr 2/2016/2017 w sprawie głosowania internetowego
Uchwała nr 3/2016/2017 w sprawie powołania Komisji Dydaktycznej
Uchwały 4-7/2016/2017 w sprawie ogłoszenia konkursów
Uchwała nr 8/2016/2017 w sprawie wyboru przewodniczącej Komisji Dydaktycznej
Uchwała nr 9/2016/2017 w sprawie ankiety oceny ćwiczeń terenowych
– załącznik nr 1 do Uchwały 8/2016/2017
– załącznik nr 2 do Uchwały 8/2016/2017
Uchwały 10-12/2016/2017 w sprawie ogłoszenia konkursów (maj 2017)
Uchwała 13/2016/2017 w sprawie ogłoszenia konkursu w ZAWŚ
Uchwała 1/2017/2018 w sprawie ogłoszenia konkursu w Zakładzie Bioarcheologii
Uchwała 2/2017/2018 w sprawie konkursu (ZAEP)
Uchwała 3/2017/2018 w sprawie ustalenia kart ankiet oceny ćwiczeń terenowych i powierzchniowych
– załącznik nr 1 do uchwały 3/2017/2018 – karta ankiety oceny ćwiczeń terenowych
– załącznik nr 2 do uchwały 3/2017/2018 – karta ankiety oceny ćwiczeń powierzchniowych
Uchwała 4/2017/2018 w sprawie ustalenia m inimum czasowego koniecznego dla zaliczenia ćwiczeń terenowych
Uchwała 5/2017/2018 w sprawie przyjęcia Regulaminu Komisji Dydaktycznej
– załącznik do uchwały 5/2017/2018 – Regulamin Komisji Dydaktycznej IA UW
Uchwała nr 6/2017/2018 w sprawie zasad rekrutacji na 2019/2020
– załącznik 1 do uchwały 6/2017/2018 – zasady rekrutacji
– załącznik 2 do uchwały 6/2017/2018 – zasady rekrutacji cd.
– załącznik 3 do uchwały 6/2017/2018 – protokół głosowania internetowego
Uchwała 7/2017/2018 w sprawie zatrudnienia na stanowisku profesora zwyczajnego
Uchwała 8 i 9/2017/2018 w sprawie konkursów na etaty adiunktów
Uchwała 10/2017/2018 w sprawie konkursu na etat adiunkta
Uchwała 11/2017/2018 w sprawie wyznaczenia promotora
Uchwała 12/2017/2018 w sprawie wyznaczenia opiekunów naukowych pracy dyplomowej
Stanowisko RN w sprawie bibliotek zakładowych z dn. 8.11.2017
Uchwała 13/2017/2018 w sprawie wyznaczenia opiekunów naukowych pracy dyplomowej
Uchwała 14/2017/2018 w sprawie wyznaczenia opiekuna pracy dyplomowej
Uchwała 15/2017/2018 w sprawie wyznaczenia recenzenta pracy dyplomowej
Uchwała 16/2017/2018 w sprawie zmian w programie studiów Archaeology
Uchwała 17/2017/2018 w sprawie zmian w programie studiów Archaeology

Uchwały w roku akad. 2018/2019

Uchwała 1/2018/2019 rozpisanie konkursu
Uchwała 2/2018/2019 rozwiązanie Pracowni Komputerowej
Uchwała 3/2018/2019 rozwiązanie Pracowni Skanerów 3D
Uchwała 4/2018/2019 powołanie Pracowni Modelowania i Dokumentacji Cyfrowej
Uchwała 5/2018/2019 – stanowisko Rady Naukowej w sprawie przyszłości środowiska naukowego Wydziału
Uchwała 6/2018/2019 w sprawie ogłoszenia konkursu
Uchwała 7/2018/2019 w sprawie wyznaczenia opiekuna pracy dyplomowej
Uchwała 8/2018/2019 w sprawie wyznaczenia opiekuna pracy dyplomowej
Uchwała 9/2018/2019 w sprawie przyjęcia nowego programu studiów licencjackich
– załącznik do Uchwały 9/2018/2019
Uchwała 10/2018/2019 – powołanie Komisji ds wdrażania reformy
Uchwała 11/2018/2019 w sprawie ogłoszenia konkursu (adiunkt)
Uchwała 12/2018/2019 w sprawie ogłoszenia konkursu (asystent)
Uchwala 13/2018/2019 w sprawie przyjęcia nowego programu studiów II stopnia
– załącznik nr 1 do Uchwały 13/2018/2019
– załącznik nr 2 do Uchwały 13/2018/2019
Uchwala 14/2018/2019 w sprawie samodzielności archeologii na UW
List do Rektora UW z uzasadnieniem Uchwały 14/2018/2019
Uchwala 15/2018/2019 w sprawie Biblioteki IA UW
Protokół głosowania internetowego ws. Uchwały 16/2018/20192 w dn. 7 kwietnia 2019
Uchwala 16/2018/2019 w sprawie ogłoszenia konkursu w grancie NCN
Uchwala 17/2018/2019 w sprawie ogłoszenia konkursu
Uchwala 18/2018/2019 w sprawie wyznaczenia opiekuna pracy dyplomowej
Protokół  głosowania internetowego ws. Uchwały 19/2018/2019 w dn. 15-16 maja 2019
Uchwala 19/2018/2019 ws. roli instytutów w projekcie Statutu UW
Uchwala 20/2018/2019 w sprawie upoważnienia dla Komisji ds. wdrażania reformy w IA
Uchwala 21/2018/2019 ws. wyznaczenia opiekuna pracy magisterskiej
Uchwala 22/2018/2019 ws. wyznaczenia recenzenta pracy magisterskiej
Uchwala 23/2018/2019 ws. ogłoszenia konkursu na stanowisko dydaktyczne
Uchwala 24/2018/2019 ws. ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta
Uchwala 25/2018/2019 ws. upoważnienia Komisji ds wdrażania reformy w IA UW

Uchwały w roku akad. 2019/2020

Uchwała 1/2019/2020 ws. Rady Dydaktycznej

Zatwierdzone przez Radę Naukową IA protokoły z posiedzeń

Protokół z posiedzenia Rady Naukowej IA w dn. 19.10.2016 r.
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej IA w dn. 30.11.2016 r.
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej IA w dn. 18.01.2017 r.
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej IA w dn. 23.03.2017 r.
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej IA w dn. 24.05.2017 r.
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej IA w dn. 21.06.2017 r.
Protokół głosowania nad wotum zaufania 11.10.2017 r.
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej IA w dn. 11.10.2017 r.
Protokoł z posiedzenia Rady Naukowej IA w dn. 8.11.2017
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej IA w dn. 10.01.2018
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej IA UW w dn. 14.03.2018
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej IA UW w dn. 18.04.2018
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej IA UW w dn. 16.05.2018
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej w dn. 13 czerwca 2018
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej w dn. 9 października 2018
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej w dn. 14 listopada 2018
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej w dn. 5 grudnia 2018
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej w dn. 16 stycznia 2019
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej w dn. 6 marca 2019
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej w dn. 13 marca 2019
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej w dn. 3 kwietnia 2019
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej w dn. 8 maja 2019
Protokół z posiedzenia Rady Naukowej w dn. 12 czerwca 2019

 

Zatwierdzone przez Radę Naukową IA protokoły z posiedzeń z lat poprzednich:

2008/2009
2009/2010
2010/2011
2011/2012
2012/2013
2013/2014
2014/2015
2015/2016

Komisja Dydaktyczna IA UW działa w oparciu o uchwałę Rady Naukowej IA UW z dnia
28 stycznia 2009 r.

Aktualny skład Komisji Dydaktycznej IAUW
(kadencja 2016-2020)

Przewodniczący Komisji Dydaktycznej Instytutu Archeologii UW:
dr hab. Renata Ciołek

Skład komisji:
Dr hab. Chowaniec Roksana
Dr hab. Giersz Miłosz
Dr hab. Karasiewicz-Szczypiorski Radosław
Dr Matera Marcin
Dr Muszyńska Monika (urlop 2017/2018)
Mgr Płóciennik Tomasz
Dr Starski Michał
Dr Andrzej Szela
Dr hab. Szeląg Dariusz
Dr Zielińska Dobrochna

Przedstawiciel doktorantów:
mgr Tomasz Dziurdzik (tdziurdzik@wp.pl)

Przedstawiciele studentów:
Aleksandra Konrad, ola_kon@hotmail.com
Kornelia Kasperkiewicz, kornelia_kasperkiewicz@student.uw.edu.pl
Agata Michalewicz, a.michalewicz@student.uw.edu.pl


 

Program i protokół zebrania KD IAUW, w tym dot. projektu NOWEGO PROGRAMU STUDIÓW dn. 14.03.2018

Program i protokół zebrania KD IAUW, w tym dot. projektu NOWEGO PROGRAMU STUDIÓW dn. 29.01.2018

PROTOKÓŁ ze spotkania KD IAUW z Pracownikami IAUW


Program zebrania KD IAUW dot. projektu NOWEGO PROGRAMU STUDIÓW w dniu 8.01.2018

Regulamin Komisji Dydaktycznej IAUW (przyjęty na RN 10.01.2018)

Karta oceny studenckich ćwiczeń POWIERZCHNIOWYCH (przyjęta na RN 10.01.18)


Karta oceny studenckich ćwiczeń terenowych WYKOPALISKOWYCH (przyjęta na RN 10.01.18)


Wniosek o ustanowienie minimum czasowego pozwalającego na zaliczenie praktyk wykopaliskowych (przyjęta na RN 10.01.18)

List w sprawie przeglądu programu studiów z dnia 20.11.2017 roku

PROCEDURA ANKIETOWANIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH

na studiach I i II stopnia, studiach doktoranckich i studiach podyplomowych

Wyciąg z Uchwały RW nr 24 z dnia 23.IV.2008 r. o Zasadach i procedurach kontroli jakości procesu dydaktycznego, wraz ze zmianami zatwierdzonymi przez Radę Wydziału Historycznego 27.02.2013 r.

Uchwały Wydziały Historycznego UW dotyczące jakości kształcenia i zasad studiowania na WHUW


Zasady i procedury zapewnienia i doskonalenia jakości kształcenia na Wydziale Historycznym UW


Procedura ankietowania zajęć dydaktycznych na studiach I i II stopnia, studiach doktoranckich i studiach podyplomowych
Procedura ewaluacji toku studiów


Procedura przeprowadzania zmian w programach i planach studiów I i II stopnia, studiów doktoranckich i studiów podyplomowych


Szczegółowe zasady studiowania na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego

DOKUMENTY I ZARZĄDZENIA, Z KTÓRYCH WYNIKA POTRZEBA ZMIAN PROGRAMOWYCH NA WSZYSTKICH ETAPACH I LATACH STUDIÓW (dokumenty przegłosowane przez Naukową Radę IAUW dnia 22.marca 2017 r.)

Korespondencja dot. wykładu z grupy NAUK SPOŁECZNYCH


Korespondencja dot. zmian programu kształcenia na II etapie studiów
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie zmian programu kształcenia


Zarządzenie nr 4 Rektora UW w sprawie szczegółowego sposobu projektowania programów kształcenia


ZARZĄDZENIE NR 5 REKTORA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO w sprawie wyboru modułów kształcenia w programach studiów


ZARZĄDZENIE NR 6 REKTORA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO w sprawie przedmiotów przygotowujących do podjęcia studiowania wspólnych dla wszystkich kierunków studiów


ZARZĄDZENIE NR 8 REKTORA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO w sprawie Uniwersyteckiego Systemu Zaliczania Osiągnięć zgodnego ze standardami Europejskiego Systemu Przenoszenia i Akumulowania Osiągnięć – ECTS


ZARZĄDZENIE NR 13 REKTORA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO w sprawie zajęć z wychowania fizycznego

DOKUMENTY PRZYGOTOWANE PRZEZ KOMISJĘ DYDAKTYCZNĄ IAUW WPROWADZAJĄCE ZMIANY W PROGRAMIE KSZTAŁCENIA ZGODNIE Z ROZPORZĄDZENIAMI REKTORA UW (materiały na Radę Naukową Instytutu Archeologii UW, w dniu 22.03.2017 r.)


OG-UN Nauki społeczne
Absolutorium
Zmiany w punktacji ECTS
Definicja seminarium
Technologie komunikacyjne i informacyjne
WF

Zakres działania i obowiązki Komisji

Ważne dokumenty

1/ Zasady i procedury kontroli jakości procesu dydaktycznego

przyjęte przez Radę Wydziału Historycznego  Uchwałą nr 24 z dnia 23.IV.2008 r. i znowelizowane na posiedzeniach RW 21.11.2012 r. oraz 27.02.2013 r.


2/ Koncepcja kształcenia na Wydziale Historycznym Uniwersytetu Warszawskiego

uchwalona przez Radę Wydziału Historycznego w dn. 24.10.2012 r.

3/   Dokumenty dotyczące:

– procedury hospitacyjnej
– procedury ankietowania zajęć
– procedury ewaluacji toku studiów

Czym jest Samorząd Studentów IA UW?

Samorząd Studentów IA UW tworzą wszyscy studenci naszego Instytutu.
Zarząd Samorządu Studentów IA UW reprezentuje wszystkich studentów niezależnie od toku studiów.

Czym się zajmujemy?

Zarząd Samorządu Studentów IA UW pomaga rozwiązywać wszystkie Wasze problemy, organizuje imprezy kulturalne i bezalkoholowej oczywiście!!, wystawy, spotkania okolicznościowe. Najkrócej mówiąc zajmuje się umilaniem i ułatwianiem studenckiego-archeologicznego życia.
Organizujemy cykliczne imprezy, większość w Uniwersyteckich Klubach Studenckich np. Otrzęsiny, Połowinki, Wigilię oraz Juwenalia Archeologów, czyli „DNI ARCHEOLOGA”

Gdzie jeszcze jesteśmy?

Mamy także studenckich przedstawicieli w Radzie Naukowej Instytutu oraz Radzie  Naukowej Wydziału, którzy mogą zgłaszać wnioski w sprawach związanych, np. z warunkami zaliczania roku studiów oraz sesji itp.
Jesteśmy również reprezentowani w Parlamencie Studentów Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie pod dyskusję poddawane są problemy wszystkich studentów Uniwersytetu.

Gdzie nas szukać?

Zarząd Samorządu Studentów IA UW dyżuruje przy:
-ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 pokój nr 031
-tel.( 022)5522846
-e-mail  zssiauw@uw.edu.pl

Regulamin Samorządu studenckiego PDF

Fundacja Przyjaciół Instytutu Archeologii Uniwersytetu Warszawskiego
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa

tel. (022) 55-22-800
fax. (022) 55-22-801
e-mail: fundacjaprzyjacioliauw@poczta.onet.pl

NIP: 526-16-64-061
REGON: 010088323

Bank PKO BP
numer konta: 22 1020 1013 0000 0702 0128 2276

Organami Fundacji są: Zgromadzenie Ogólne Fundatorów oraz Zarząd Fundacji. Fundacja reprezentowana jest przez Zarząd. W skład Zarządu wchodzą: Roksana Chowaniec, Wiesław Więckowski, Marta Guzowska, Marzena Łuszczewska i Marcin Rudnicki.

Zarząd Fundacji pełni dyżury:
Prezes Fundacji Roksana Chowaniec – piątek 11.30-13.00
Wiceprezes Fundacji Wiesław Więckowski – środa 12.00-14.00

Fundacja Przyjaciół Instytutu Archeologii Uniwersytetu Warszawskiego została ustanowiona aktem notarialnym sporządzonym w 1992 roku.

Celami Fundacji są między innymi:
– działanie na rzecz wszechstronnego rozwoju Instytutu Archeologii UW, jego unowocześnianie oraz zapewnienie zarówno wysokiego poziomu naukowego i dydaktycznego, jak też wysokiego standardu technicznego i zaplecza socjalno-kulturalnego;
– gromadzenie funduszy przeznaczonych na finansowanie badań naukowych oraz współpracy naukowej i naukowo-technicznej Instytutu Archeologii UW w kraju i zagranicą;
– wspieranie działalności wydawniczej Instytutu Archeologii UW;
– upowszechnianie wiedzy o Instytutu Archeologii UW, osiągnięciach naukowych i programach badawczych;
– współpraca z ośrodkami naukowymi, naukowo-badawczymi w kraju i zagranicą.

Fundacja realizuje swoje cele poprzez:
– gromadzenie i pomnażanie środków finansowych pochodzących z majątku i dochodów Fundacji;
– współpracę ze środowiskami nauki, techniki i kultury oraz instytucjami państwowymi i organizacjami społecznymi w kraju i za granicą;
– współdziałanie z innymi instytucjami prowadzącymi działalność zbieżną z celami Fundacji.

Fundacja może prowadzić działalność gospodarczą w kraju i za granicą. Przedmiotem działalności może być wszelka działalność produkcyjna, usługowa i handlowa prowadzona zgodnie z obowiązującym prawem.

ZAPRASZAMY NA STRONĘ FUNDACJI